18 Temmuz 2023 Salı
İndeks
Sak, R., Şahin Sak, İ., Öneren Şendil, Ç., Tuncer, N. (2024) The Role Of Parents’ Gender İn Parenting Attitudes And Parental Permission To Engage İn Risky Play. Early Years
Cansız, L., Eroğlu, A., & Yazıcı, N. (2024). Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Oran ve Orantı Alt Öğrenme Alanına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi.
Sakallı Doğru, E. C., Eroğlu, A., & Yazıcı, N. (2024). Türkiye’de İspat Kavramı Üzerine Matematik Eğitimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerin Yönelimlerinin İncelenmesi: Bir Araştırma Sentezi Çalışması. Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, 8(1), 29-53.
Başelmas, M., Eroğlu A., ve Yazıcı, N. (2024). Thematic Content Analysis of Graduate Studies on K-12 Numbers A Meta-Synthesis Study, Turkish Journal of Mathematics Education (TUJME), 5(1). 42–65.
Erdem, S., Demiriz, S., & Şahin, A. (2024). Motzkin Sequence Spaces and Motzkin Core. Numerical Functional Analysis and Optimization, 45(4–6), 283–303.
ÇAKMAK, C. (2024). Fatih Kerimî'nin Sultan Aşkı Adlı Eseri. Türk Dünyası Dil ve Edebiyat Dergisi, (57), 31–54.
ÖZTÜRK, H., AFACAN, K., CEYLAN, M., KIRCI, A. (2024). An Examination of Characters with Special Needs in Juvenile Books. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 25(1), 17-32.
İnan Tutkun, M., & Kayhan Altay, M. (2023). Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Uygulamalarını Planlama Süreçleri. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(40), 1293-1327.
Zarfsaz, E. (2023) The Impact of Planned Input Enhancement and Incidental Focus on Form Strategies on the Writing Performance of Turkish Pre-Service Students, The Reading Matrix: An International Online Journal 23( 2), 177-189
Çığ, O. (2023). Men and Masculinities in Professional Fields Characterized by Femininity: An Example of Male Teacher Candidates in Early Childhood Education. Journal of Advanced Education Studies, 5, 80–103.
ZARFSAZ, E. & Hosseini. F, (2023). Innate needs and motivation: self-determination theory in efl context. 1(1). Practical and Pedagogical Issues in English Education.
Pürsün, T., Arslantaş, S. & Kurnaz, A. (2023). An investigation of the relationship between fourth grade students creative reading perceptions and their reading motivation. Revista Conrado, 19(91), 140–154.
Törer, O. (2023). Disiplinlerarası sanat uygulamalarında 3D baskı teknolojisinin kullanımı. Sanat ve Tasarım Dergisi, 31, 129-151.
TR Dizin