Son Makalelerimiz

Bağlantılar

Son Makalelerimiz

  •  18 Temmuz 2023 Salı
  •  2074 Görüntüleme
  •  Yazdır

Makaleler

İndeks

Sak, R., Şahin Sak, İ., Öneren Şendil, Ç., Tuncer, N. (2024) The Role Of Parents’ Gender İn Parenting Attitudes And Parental Permission To Engage İn Risky Play. Early Years

SSCI

Cansız, L., Eroğlu, A., & Yazıcı, N. (2024). Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Oran ve Orantı Alt Öğrenme Alanına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi.

TR Dizin

Sakallı Doğru, E. C., Eroğlu, A., & Yazıcı, N. (2024). Türkiye’de İspat Kavramı Üzerine Matematik Eğitimi Alanında Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerin Yönelimlerinin İncelenmesi: Bir Araştırma Sentezi Çalışması. Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, 8(1), 29-53.

ASOS, Türk Eğitim

Başelmas, M., Eroğlu A., ve Yazıcı, N. (2024). Thematic Content Analysis of Graduate Studies on K-12 Numbers  A Meta-Synthesis Study, Turkish Journal of Mathematics Education (TUJME), 5(1). 42–65.

ASOS, CNKI
Şahin, A. (2024). q -Analogue of the Generalized Fibonacci and Lucas Polynomials. Ars Combinatoria, (158). 117-128.  SCOPUS

Erdem, S., Demiriz, S., & Şahin, A. (2024). Motzkin Sequence Spaces and Motzkin Core. Numerical Functional Analysis and Optimization, 45(4–6), 283–303.

SCI-Expanded

ÇAKMAK, C. (2024). Fatih Kerimî'nin  Sultan Aşkı  Adlı Eseri. Türk Dünyası Dil ve Edebiyat Dergisi, (57), 31–54.

TR Dizin

ÖZTÜRK, H., AFACAN, K., CEYLAN, M., KIRCI, A. (2024). An Examination of Characters with Special Needs in Juvenile Books. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 25(1), 17-32.

ESCI
Şahin Özan, E. ve Akın, U. (2024). Emotional Labor in School Administration: Opinions and Experiences of Turkish School Administrators. Anadolu Journal of Educational Sciences International, 14(1), 240-264. H.W. Wilson
Akın, U. ve Çolak, İ. (2024). Öğretmenlik Meslek Kanunu: Ama Nasıl? Anadolu University Journal of Education Faculty, 8(1), 1-27. 
H.W. Wilson
Kocadağ Ünver, T., & Sahin, S. (2023). Systematic Review of Graduate Theses on E-Government. International Journal of Educational Researchers, 14(3), 57-88.
EBSCO

İnan Tutkun, M., & Kayhan Altay, M. (2023). Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Uygulamalarını Planlama Süreçleri. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(40), 1293-1327.

TR Dizin
Zarfsaz, E. (2023). The Effect of Using NLP Techniques on Writing Ability of EFL Learners. Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture, 9(1), 1-17  ERIC

Zarfsaz, E. (2023) The Impact of Planned Input Enhancement and Incidental Focus on Form Strategies on the Writing Performance of Turkish Pre-Service Students, The Reading Matrix: An International Online Journal 23( 2), 177-189

ERIC

Çığ, O. (2023). Men and Masculinities in Professional Fields Characterized by Femininity: An Example of Male Teacher Candidates in Early Childhood Education. Journal of Advanced Education Studies, 5, 80–103.

H.W. Wilson
Öztürk, H., & Erzen, E. (2023). Teaching death in Türkiye: The theme of death in illustrated children’s books. Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, 5(3), 28-46. H.W. Wilson
Sak, R., Şahin-Sak, İ. T., Öneren-Şendil, Ç., Tantekin-Erden, F., Tuncer, N., & Taşkin, N.(2023). The effects of motivational enhancement training on the motivation and vocational-outcome expectations of male preservice preschool teachers. European Early Childhood Education Research Journal, 1-17. SSCI
Uçar, S. & Zarfsaz, E.(2023). A corpus-based teaching of lexical bundles to enhance writing skills of prospective Turkish efl teachers. International Journal of Learning and Teaching. 15(1), 42-54. ASOS
Uçar, S. & Zarfsaz, E. (2023). Perceived self-efficacy levels of prospective teachers regarding some factors in the framework of web pedagogical content knowledge. International e-Journal of Educational Studies , 7(14) , 257-271.  H.W. Wilson
KUHZAD, S. & ZARFSAZ, E. (2023). The relationship between teachers’ self-disclosure and efl students’ motivation for class participation. Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture, 8(2). ERIC
ZARFSAZ, E. & Hosseini. F, (2023). Verifying self-determination theory in efl context: considering the relationship between innate needs and motivation. Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture, 8(2). ERIC
Zarfsaz, E. & Uçar, S. (2023). Sınıfta teknoloji kullanımı: ileri düzey ingilizce öğrenen türk öğrencilerinin yazma doğruluğunu geliştirmede ters yüz sınıf öğretiminin etkisi. Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , 8 (1) , 41-54.
Türk Eğitim

ZARFSAZ, E. & Hosseini. F, (2023). Innate needs and motivation: self-determination theory in efl context. 1(1). Practical and Pedagogical Issues in English Education.

CIVILICA
Zarfsaz, E. & Uçar, S. (2023). Teachers' wellbeing in online efl classes during the COVID-19 epidemic . International Journal of Field Education , 9 (2) , 40-52.
Türk Eğitim
Zarfsaz, E. & Uçar, S. (2023). The correlation between EQ and verbal IQ: The case of Turkish efl learners. International Journal of Special Education and Information Technologies, 8(1), 98–114.
ASOS
Sözcü, U., Türker, A. & Dündar, E. (2023). High school students' evaluations on the reflections of geographical
information on daily life. Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5(1), 275-294.

H.W. Wilson
Dündar, E., Sözcü, U. ve Türker, A. (2023). Coğrafya öğretmenlerinin öğretim programı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43(2), 1245-1281. H.W. Wilson
Türker, A., Dündar, E. & Sözcü, U. (2023). Root values in geography textbooks. E-International Journal of Educational Research, 14 (4), 90-107.
H.W. Wilson
Sevimli, E. & Inan Tutkun, M. (2023). Do mathematics teachers' preferences on teaching methods and materials change in online education? Case of probability. International Journal of Educational Research Review, 8(3), 555-568. H.W. Wilson,  EBSCO
Yılmaz, E. & Kıran, D. (2023). Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarının değerler eğitimi bakımından incelenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12(1), 29-45.
TR Dizin, H.W. Wilson
Kadıoğlu-Akbulut, C., Cetin-Dindar, A., Acar-Şeşen, B., & Küçük, S. (2023). Predicting preservice science teachers’ TPACK through ICT usage. Education and Information Technologies, 28, 11269–11289. 
SSCI-Q1
Şenocak, E. & Arpacı, İ. (2023). A bibliometric analysis on nanoscience and nanotechnology education research . Turkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi , 8 (1) , 1-30. 
TR Dizin

Pürsün, T., Arslantaş, S. & Kurnaz, A. (2023). An investigation of the relationship between fourth grade students  creative reading perceptions and their reading motivation. Revista Conrado, 19(91), 140–154.

ESCI
Pürsün, T. & Koçak, F. (2023). Okuma güçlüğü olan ikinci sınıf öğrencisinin okuma becerisinin geliştirilmesi: eylem araştırması. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 13(1), 220-238.
TR Dizin
Pürsün, T., Yapar, B. & Arslantaş, S. (2023). Özel eğitim öğretmenlerinin ekiple öğretim deneyimleri. Trakya Eğitim Dergisi, 13(2), 1092-1107.
TR Dizin

Törer, O. (2023). Disiplinlerarası sanat uygulamalarında 3D baskı teknolojisinin kullanımı. Sanat ve Tasarım Dergisi, 31, 129-151.

TR Dizin





Taşlıçiftlik Yerleşkesi 60150 Tokat/TÜRKİYE Tasarım: Bilgi İşlem Daire Başkanlığı [Web Grubu], 2018© Tüm Hakları Saklıdır.